So it begins

Efter en helg med extarjobb och inte så mycket vila som det först var tänkt, så inleds nu den mindre ljuva veckan med eftermiddagsskift och helg. Det är inte så överdrivet pepp, men det hägrar trots allt en ledig vecka efter, och tur är väl det!

Igår var jag och Linda till Valbo, och närmare bestämt Media Markt och tittade lite. Tanken var att lite lätt titta på tv, inte i köpsyfte direkt, men att åtminstone scouta läget, och det ska scoutas mer innan det kan tänkas bli något (bra, eftersom det inte skadar om det hinner komma en lön till innan, om det blir något köp!)

Men det vi iställdet fastnade vid var kyl och frys! De som står i lägenheten nu är... 19 år gamla. Många har det antagligen värre förvisso, men de beter sig underligt ibland, eller ja, kylen främst.

Medverkande: Lindas petande hand...! ;)

Gillar Samsung. Min inspelningsbara digitalbox är Samsung, min datorskärm likaså... och nästa tv så siktar jag lite på en Samsung (gillar att ha samma märke på saker, även om det inte spelar så stor roll egentligen, bäst bild för bäst pris gäller ändå när det kommer till tv)

Men kylen och frysen på bilden ser väldigt fräscha ut! Efter jul maybe!

Nu är det dags för mig att bege mig till jobbet. Snurr snurr!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är fin <3

2010-09-27 @ 13:37:49
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0