Rememberz ze day

Det är inte så att det är brist på saker att skriva om egentligen. Det har varit en trevlig dag med Valbo-resa och mat hos päron. Trevligt, yes!

Men det jag mindes nu var prinsessan Victoria och Daniels bröllopsdag, min och Lindas 1-årsdag och ja, dagen då jag satt med min Skitapa i WoW och försökte klara "Leeeeeeeeeeeeeeroy"-achievment (utan att lyckas), samt spelade en massa ModNation Racers! Gugge var på besök med! Det var fint! Samtidigt satt vi alltså och tittade på bröllopet till och från och hann med ett besök till Ica...

Det var en fin dag! Vissa dagar fastnar extra bra i minnet, jag trodde väl inte att det skulle bli en av dessa, men det blev det! Tänka sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0