Fredagstorsdag!

Idag lyckades jag med något efterblivet, jag vet inte vad jag ska säga...

Jag frågade Linda lite fint om hon ville ha en munk (de sålde såna utanför Ica)


Jag sa (ganska tydligt tyckte jag...): 4 stycken munkar!
Han såg ut att nicka förstående och så sa han... det jag bara orkade reagera halvvägs genom tanken på: "80kr".

Kastar fram en 100-lapp och får en 20 tillbaka... ställer mig och väntar på att han ska ge mig fyra munkar... men han pekar istället på en påse som redan står där.
Jag tar den och tänker... "hmm, hade han en som stod där med just 4...?" (det fanns bara en påse).

Går till Linda och inser att påsen innehåller FLER än 4... samtidigt som jag minns att det kostade 80kr (20kr för en munk hade varit väldigt dyra munkar!). Det var TIO munkar! O_O


Fail (fast de är goda!)

Ikväll är det hockey. Jag är lite orolig för hur det ska gå, men jag hoppas det går bra. Pizza blir det också. Fin combo!

I övrigt rullar det på! Ett nattskift kvar, sen är jag ledig till måndag 14:00! Mycket schöönt!

Kommentarer
Postat av: Lampan

Förstår inte hur du överhuvudtaget kan se det som fail att råka köpa fler bakelser än man tänkt. Hade sett det som en stor vinst och ett tecken :E

2010-09-23 @ 18:54:00
URL: http://www.ninjakossan.se/
Postat av: Linda

Men det är fail för att... eh... vi blir fetare än nödvändigt och slösar mer pengar!! ;)



Fast vi blev glada :3

2010-09-23 @ 19:44:36
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0