Fin onsdag *klappa*

Who would have thought? Kanske var det just därför?!

Det blev en dag som kändes ganska duktig faktiskt! På jobbet flöt det på bra, för andra dagen i rad... kanske rent av tredje. Bra start!

På vägen hem stannade jag på Hemmakväll och köpte (glass):




Till Linda

Till mig

Efter det så kom jag hem och väl där... åt vi glass och sånt!

Sen blev det sväng på stan för mig. Där postade jag en gammal färgpatron (InkClub som har så man skickar tillbaka tom patron för återanvändning), samt en autogiro-lapp till Sverigelotteriet! Sen fixade kod till vårt matkonto-kort och sen vidare till Ica där jag huvudsakligen var på jakt efter en gurka, men kom hem med lite mer... (det blir lätt så)



Sedan försökte jag boka Canal+Max på Comhems hemsida, det gick mindre bra. Sidan jag skulle in på vägrade att fungera (gissningsvis för att en massa folk som ville se AIK-Linköping var inne och ville boka med så allt bara betedde sig skit). Jag fick ringa kundtjänst och efter närmare 10 försök kom jag äntligen fram... till en telefonkö där jag började på plats 16. ~20 minuter senare var jag framme och fick beställa och... cirkus 25 minuter senare tuffade kanalerna igång på tv:n! Väldigt smidigt måste jag säga.

AIK fick stryk, det var viktigt. Jag gissar att jag (kanske) kommer få lite sympati för AIK i slutet av säsongen (när de behöver spöa lag som gynnar Brynäs tabellplacering). Men just nu är jag mest jätteglad för att "Gnaget" spelar... underhållande DÅLIGT! Aldrig tidigare under mitt hockeyintresserade liv har jag sett ett lag som sett så hopplöst ut. De kan bara överraska positivt, men... nä, jag tror faktiskt inte att de kan.

Jag tror för övrigt jag kommit på varför AIK inte satsade mer pengar på spelartruppen (de har satsat jättebilligt). Ska de ha råd att betala böter när deras fans beter sig illa så måste de ha en ordentlig budget! Okej, kanske inte så troligt att det är så de tänkte... men det är så det kan bli!

Hade de köpt bra spelare och sedan misslyckats, och fått massa böter och sånt... då hade de varit lika rökta som de blev senast det gick åt skoge... öh... förortsbetongen! Men med BRA spelare kunde de ju faktiskt vunnit någon match med...  hmm!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0