Bloggämne unknown!

Sitter i skrivande stund och slötittar på Aristocats som idag inhandlades på dvd.
Mycket bra inköp! (köpte även Superhjältarna, som jag egentligen äger sedan tidigare, men från USA och ej spelbar i min PS3)

Mini-film som inte är med i själva Superhjältarna, men som kompletterar handlingen. Jack-Jack Attack!
http://www.youtube.com/watch?v=HoxYgmRs5IE
Har haft koll på en match i hästpolo idag med. Det gick dock inte bra... 1-7 förlust. Usch!

Imorgon väntar käk hos päron och kanske inköp av skrivare! Skrivare är bra att ha! Den nuvarande spelar på sista värsen (intalar jag mig, kanske skulle en nya färgpatron vara en duglig lösning...). Det är lite nostalgi över den, eftersom den trots allt följt med från Växjö (vilket visserligen min skärm från den tiden även gjort med... men ändå).

Just nu lutar det väl åt en... ja, vad lutar det åt? Färglaser lockar mest, men det är dyrt... både att köpa och att underhålla om det skrivs ut för mycket. Lösningen annars är en laser som bara skriver svart. Billigare att köpa och aningen billigare att underhålla med. Även om även det blir dyrt.

En vanlig skrivare är antagligen det billigaste köpet, men det finns en risk att patronerna töms för fort och att det blir dyrt. Det är värre än att välja mobilabonnemang! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0