Bilder!

Jag har för lite bilder, enligt Lampan, och Lampan har rätt!

Tanken har slagit mig ibland också, men oftast så ooorkar jag inte fixa någon bild när det blir så. Men nu ska det kompenseras! Och ska försöka sköta mig i största allmänhet då det trots allt är lite viktigt att det inte ser pisstråkigt ut (vilket BARA text troligtvis gör :$ )

Imorgon är det onsdag! Det ni! *googlade för att få fram en fin bild...*

Fråga mig inte vad den har med onsdag att göra, men den dök upp på förstasidan av sökresultaten... (bilden heter 6wednesday12.jpg)

Anyhew! För mig ser onsdagen ut att bli ungefär som att fylla 19 år. D.v.s. den aningen meningslösa tiden då man är myndig, men ändå inte tillräckligt myndig för vissa saker...! Inte för att jag är mindre myndig imorrn, men dagen är ändå främst en transportsträcka i väntan på torsdag och fredag! Fast jag måste erkänna att jag redan längtar efter att göra sallad imorrnkväll! Nom-nom!

Torsdag = Elitseriepremiär


Fredag = NHL 11... eller öh... Hästpolo 11! :@

Ett stort LOL på en av årets nyheter. KLUBBORNA KAN GÅ AV!(!!!) But whatever makes it more realistic!

 

I övrigt så... ja... här kommer några pics, som kompenserar och sådär...!

Blodapelsin (från när jag jobbade hos pappa...) Gillar blodapelsin! Sur och kall ska den vara! <3

Bild tagen på minigolfhål i Högbo... gissningsvis innan banan hade öppnat! Annars ser det ganska klurigt ut!


Kommentarer
Postat av: Lampan

Woho, bilder! :D

blir genast jätteintresserad och lusläser inlägget två gånger :E

2010-09-15 @ 07:51:04
URL: http://www.ninjakossan.se/
Postat av: Linda

Jag har också påpekat bristen på bilder, men mig lyssnar du inte på :@

2010-09-15 @ 08:31:05
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0