MiNdfUCk.!|.i!

Min blogg är som min kära sambo kommenterade i ett inlägg nyligen, mindfucked!

Det är inte meningen... eller jo, det är det ju lite. Det är inte meningen att fucka era minds... utan snarare att få mig att inse att jag måste göra något för att komma ifrån det nuvarande.

Nästa vecka är jag ledig, och då blir det förhoppningsvis en del gjort!

Idag fick jag för övrigt lust att hylla lite deppig musik... eller närmare bestämt några stycken ur några låtar som jag tycker om!

Jag antar att det är för att jag inte är ledsen/deppig så ofta som jag ibland tycker om att dras med i känslorna i musik som trycker på just knapparna som får mig att bli tänka på något som varit och känna mig lite /sadface.

The Offspring - Gone away
I reach to the sky
And call out your name
And if I could trade
I would

And it feels
And it feels like
Heaven's so far away
And it stings
Yeah it stings now
The world is so cold
Now that you've gone away


The Rasmus - Funeral song
I died in my dreams
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire
I died in my dreams
Reaching out for your hand
My fatal desire



Nightwish - Dead boy's poem
Never sigh for better world
It`s already composed, played and told
Every thought the music I write
Everything a wish for the night



Och sen kom jag hit... jag tänkte... varför inte ge mig på någon av Michael Jacksons låtar? Och nu vet jag plötsligt inte hur jag ska göra ett inlägg utan att citera varenda låt. Det är inte nådiga texter! Nu gör jag ett försök!

Kommentarer
Postat av: Linda

HATAR MJ

2010-10-30 @ 09:34:32
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0