Ledigheten väntar!

Me so tired!

Ska bli så skönt att komma hem ikväll att det är galet. Vissa dagar är värre än andra och jag kan bara hoppas att den rullar på snabbt, för så opepp jag var när jag vaknade är det sällan jag är!

Nu vill jag bara bli ledig.



Det som lite löst finns planerat för veckan är:
+ Bio och Church Street med Linda
+ Träffa Tat
+ Hjälpa Cicci få igång WoW
+ Besök av Gugge i helgen


Allt är inte löst som i löst om det blir av, utan snarare som i löst för att dag och tidpunkt inte är spikad!

I övrigt råkade jag halka in på min f.d. klasskamrat Mårtens hemsida/blogg igen och jag kan inte låta bli att bli inspirerad. Delvis av det han gör (fotograferar), men framför allt inställningen och viljan/förmågan att få saker gjorda, och gjorda bra!

Jag vet att jag är full av idéer som kommer och går. Men allt som oftast kommer något ivägen. Antingen så löser jag det själv med min odisciplin och gillande av diverse nöjen som går före, eller så är jag bara lättdistraherad!

I vilket fall är det jobbigt ibland. Men det är också väldigt skönt de gånger jag fokuserar och faktiskt genomför något. Förmiddagen är bäst för sånt! Eftermiddagen är bättre att slösa bort.

Jag föredrar nog förmiddagar just därför (när jag är ledig).

Eftermiddagar är mysigast när julen närmar sig. När julklappar ska handlas i mörkret i någon butik där det den dagen känns helt okej att stå bakom 35 pers i en kö för att köpa den där julklappen som man bara måste ge bort!

Eftermiddagar i övrigt gillar jag nog generellt sett bättre när det regnar/snöar. Även om det gärna får vara bättre de gånger jag är ute (vilket trots allt är relativt sällan).

Oh well, sorry for no pics! Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gugge ska ju inte alls besöka i helgen? O.o Han har ju 42-sittning, hallå!!

2010-10-03 @ 08:44:53
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Orka att du ej berättar planer för mig utan att jag måste läsa om dem på bloggen :(

2010-10-03 @ 08:45:20
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0