Kortare inlägg

Ska nu fokusera på:

  • Önskelista/Julklappar
Jag är omständig när det kommer till julklappar. Både när det gäller att köpa och att önska mig. Önska är svårast. Inköpen brukar lösa sig eftersom jag älskar att vara ute i julstressen och leta.
  • Bloggplanering
Idag blir det troligtvis mer att göra på jobbet, och då blir det troligtvis ingen tid att klura. Men jag försöker göra lite då och då. Ska se till att göra en planering för vad jag ska få gjort under nästa vecka när jag är ledig.
  • Paketkalender till Linda
Har lovat henne en sådan och det ska också planeras lite. Även om jag tänkt lösa det på ett ganska spontanplanerat sätt! Ut och spana efter saker och sådär!

Åh, satte igång min julspellista och vad ska jag säga? Jag ÄLSKAR julen! (öh... och eftersom jag av någon anledning kopplar Harry Potter-musiken till julen så blir det också en enda röra av gillande runt alltihop!)

That's that for nu! (och återigen, ursäkta för att min blogg ser kaos ut, men det är ytterligare en anledning för mig att ta tag i projektet jag håller på med!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Här gav du mig en idé! Ska också kräva paketkalender. Åh, bäst :D

2010-10-27 @ 13:02:05
URL: http://hebreiska.blogg.se/
Postat av: Linda

<3333 Paketkalender <333

2010-10-27 @ 16:20:17
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0