Baauuu

Känner mig degig minsann.

Jag var hemma tre dagar förra veckan, och nu känner jag mig egentligen värre än jag någonsin gjorde då. Det är jobbigt, det är nästan så jag börjar tro att det beror på något... men jag vet inte vad. Äter jag fel? För lite av något? För mycket av något? För oregelbundet eller för... ja, jag vet som sagt inte.

Men nu tänker jag gå till jobbet ändå! (inte nu, men om två timmar ungefär)

Ska också göra mitt bästa för att få ordning på mina planer som pluppar upp ibland.
Precis som bloggen varit död i en dryg vecka så har jag själv inte haft ork eller lust att ta tag i något speciellt.
Under gårdagens korta tur till Valbo kändes det bra. Det var skönt med frisk luft och det var en fin dag. Kanske sitter jag inne för mycket? Kanske skulle behöva lufta lungorna mer och på så sätt få mer energi att lägga på saker jag skulle vilja göra, men inte orkat ta tag i.

Saker jag tänkt på är:
  • Fixa till bloggen (eventuellt testa Lean-filosofi i kombination... men det kräver tid att tänka igenom)
  • Läsa mer (kräver verkligen att jag är pigg, annars blir det segare än det är när jag är pigg)
  • Träna (det kanske är det som behövs för helheten...)
  • Massa små projekt (ska försöka planera bättre, sätta upp små mål istället för att tänka "ÅH, DET SKA JAG GÖRA..." utan att jag kollat upp tillräckligt. Resultatet blir oftast att jag börjar i fel ända och tappar lusten innan det hunnit bli något bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0