Wordpress

Mhm!

Jag donar lite diskret med en Wordpress-blogg nu.

Skapade konto för ett halvår sedan eller något och sen hände inte mer. Men nu ska jag försöka få till det, då jag på det stora hela tycker det verkar vara ett bättre ställe att ha bloggen på.

Men sen är det så otroligt färglöst och krångligt att ställa in allt. Får nog sätta mig ner, kolla alla potentiella "widgets" och se vad som kan vara användbart, och sen påbörja det jobbiga steget med att försöka få allt där jag vill... -.-

Det kommer säkert bli bra om jag ger det tid! Men nu i början känns det tardigt trögt!

Gillar dock funktionen att kunna vara inne på en sida, trycka på en Wordpress-länk som jag sparat bland mina genvägar i Firefox, som automatiskt skapar ett inlägg med en länk till t.ex. en nyhet jag vill skriva om. Jättesmidigt!

Ska nog raka mig på lördag! Även om det inte känns så jättehemskt just nu, så kommer jag nog inte palla se ut såhär på söndag när päronen kommer hit! Huga!

Ber om ursäkt för bristen på bilder, och att min blogg ser ut som ett missfoster. Ska fixa till färgerna lite så det går att stå ut fram till dess att Wordpress-bloggen är live!

Kommentarer
Postat av: Lampan

Ser fram emot flashig blogg!

2010-11-12 @ 09:44:28
URL: http://www.ninjakossan.se/
Postat av: Linda

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY inte raka!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 10:17:00
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0