Match it is!

Klockan 21:30 är det game on! Det är alltid lite nervöst innan, även om jag mest är pepp givetvis!

Laget vi (Aston C) möter är ett lag jag inte riktigt vet vad jag väntar mig av. Det gick ju inte askalas för oss förra året. Utifrån första omgången så blev jag inte speciellt mycket klokare.

Vi fick stryk av ett av de bättre lagen med 9-4, men det troliga är att vi kommer få en 5-0 seger eftersom de hade en spelare som spelar i ett "riktigt" lag. Korpen är bara för olicenserade spelare.

Laget vi möter idag vann med 7-2 mot ett lag som var bland de bättre förra året. Men samtidigt vet man inte vilka som var med och spelade. Lagen ser ju inte alltid lika ut. Vilket oftast brukar vara nyckeln. Vissa lag är väldigt beroende av en eller två spelare. Är dessa borta kan det gå hur som helst (troligtvis väldigt dåligt jämfört med hur det gått om de varit med!).

Vi har i alla fall spelat en träningsmatch mot det här laget för tre veckor sedan. Men jag var inte med så jag vet inte alls hur det gick. Det lär jag få höra innan matchen börjar dock. Nåja, det ska bli skoj! :)

Peppeppeppepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0