Sol och regn

Nu väntar ett besök till Ica, där några livsnödvändiga saker ska inhandlas! (som alltid vid ett besök på Ica)

Det verkar som jag och Linda inte kan hålla oss helt friska när vi ses, det har åtminstone aldrig hänt hittills, vad jag kan minnas. Zyx är ett av de livsnödvändiga inköpen jag ska göra.

Det blir även lite godis, det är ju lördag, samt att jag mutat med godis och fotmassage för att vi ska se Avatar tillsammans. Något festligt ska vi äta med... något snabbt och enkelt som inte kräver att någon av oss behöver stå i köket... (mer än för att hämta bestick)



Jag har blivit kär i ett spel till PS3
. Jag har haft små spöken i huvudet som under dagen viskat "vore det inte trevligt att åka till Media Markt i Valbo och köpa det?". Svaret blir att jo, det vore trevligt, men nej, inte idag! This is not the day! Imorgon eller någon dag framåt, men inte idag.

Spelet i fråga stod jag faktiskt och tittade funderande på när jag var på Media Markt i tisdags. Då tyckte jag det såg ut som en blandning av Spore och Mario Kart. En bild som skulle visa sig stämma väldigt bra, men däremot vara betydligt roligare än min något skeptiska blick som såg fodralet på hyllan.

ModNation Racers:





Det regnade hyffsat mycket nyss, samtidigt som solen sken, det är fint!



Logg för senaste två dagarna är...
samtliga Tintin-avsnitt i boxen med 7-skivor (21 avnsitt ska det vara) har hunnit gå runt, samt att Linda spelat Spore och jag suttit med antingen WoW, CS-manager eller... skrattat elakt åt hur fruktansvärt dålig jag är på Colin McRae Dirt 2. (Jag verkar inte bli bättre heller... men det är kul att vara dålig med... på något jävla vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0