Oförutsägbar och mystisk

Det är precis vad jag är! Självklart är jag förutsägbar ofta med, men det är ju också en del av oförutsägbarheten! För är man bara oförutsägbar, då betyder det ju att man i många fall kan använda uteslutningsmetoden för att räkna ut vad som egentligen är sant! Speciellt om det enbart finns två alternariv, finns det fler kan det bli förvirrat! Bara för att man vet att något inte är sant, säger det inget om det som stämmer.

Liksom, bara för att jag säger att jag köpt mjölk så går det ju inte att veta vad jag har köpt, OM jag köpt något ens! Jag kanske köpt mjölk t.o.m?! Fast nu är det inte främst så jag menar... men typ!

Men jag gillar att vara sån, gillar att någon ser mig gå runt en hylla på Ica, sedan ta några lätt springande (och mycket tysta) steg bortåt, så när personen som nyss såg mig svänga runt hörnet ser mig nästa gång står jag oväntat långt bort! Bara som ett exempel! Och för oförutsägbarheten så händer det ju inte ofta, det händer ibland!

Idag fyller pappa år! Det firar han med att vara hemma från jobbet denna halvdag... p.g.a. förkylning visserligen! Själv har jag INGET att göra! Och när pappa inte är här blir det inte bättre!

Nåja, jag fortsätter prata med Kris om... hans kris! Hans situation påminner ju lite om min egen insåg jag imorse, fast med ombytta roller då. Livet är komplicerat ibland!

Bah, seg dag... vad gör jag här nu?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du är ganska förutsägbar :c Fast jag förstår inte ens vad du menar, men ja :E



och du är ganska tard som skriver sådär med, du får det som att låta som att man inte kan tro på vad du säger, eftersom man inte kan veta att det är sant :E Menar du att jag ej ska lita på dig längre?

2010-05-12 @ 21:37:34
Postat av: Tobbish

Jag menar inte riktigt förutsägbar så heller. Snarare att jag gillar att göra... oväntade saker!



Nej, jag menar inte så, jag menar inte att jag ljuger bara för att jag inte gör något som förutses! Jag gillar att överraska kan man säga också! Inte för att jag söker grejer att överraska med, men om något dyker upp liksom... :$

2010-05-12 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0