Nytt nytt jobb!

Ett litet wake up call, och dagen kunde knappast fått en bättre start!

Jag skulle fått veta det i fredags, men nu blev det idag istället. Det blir inget förrådsjobb med dagtid för mig! Det blir istället till att stå i en ny maskin, och jobba 4-skift!

Förmiddagar, eftermiddagar, nätter, helger och lediga veckor, här kommer jag!

Nu vet jag inte hur skiftcykeln kommer se ut, men att den ser bättre ut än dagtid råder det inga tvivel om!

Och i runda slängar kommer det troligtvis att skilja ~2000kr i månaden efter skatt, vilket inte är något att fnysa åt heller! Det betyder ju faktiskt att jag kan spara 2000 extra varje månad... inte för att jag räknar med att det kommer hända varje månad... men mer pengar är bra! Livet kostar pengar!

Happy happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0