Hälsoundersökning

Ja, det här inlägget blir nog en aning osammanhängande som det känns. Mycket smått och gott har hänt sedan sist vill jag minnas!

Hmm, först i ordningen av saker var att jag gjorde hälsoundersökning inför mitt kommande jobb på Sandvik. Jag minns inte allt, men jag minns att det stod någorlunda bra till. Här är det jag minns:

Längd: 175,5 cm
(jag måste ha växt en halvcentimeter nyligen, för innan hag jag aldrig hört mer än 175)
Vikt: 79,5 kg
(min våg hemma är snällare och brukar landa på 78,5 , men jag litar nog mer på deras)
BMI: 26
(vilket skulle betyda lätt övervikt, men hon som undersökte mig gillade inte BMI som mått, och tyckte inte det stämde i vilket fall, goodie!)
Syn:
Vänster öga utan glasögon: 1,0 (Helt okej med andra ord!)
Höger öga utan glasögon: 0,3 (Helt värdelöst!)
Vänster öga med glasögon: 1,3 (Ser... fucking bra!)
Höger öga med glasögon: 0,3 (Helt otroligt värdelöst!)

Det var inlägg nummer ett! (ja, jag delade upp det för att göra mer överskådligt... orka bajsa ut allt på en gång)

Gillar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0