Tiden går så fort!

Ytterligare en födelsedag avklarad! Det var trevligt så länge den varade.

Men dagen efter, när ytterligare en snabb dag passerat och allt blir som vanligt igen, då är det svårt att låta bli att inte få smått panik!

Jag hittar inte rätt! Jag vill inget hellre än hitta rätt med vad jag vill med mitt liv!
När jag var en liten mupp som pratade med mormor och morfars granne, då var visionen självklar: Jag skulle jobba med samma som pappa! (...och ha en skoter)

Om det varit så enkelt! Nu, drygt 20 år senare kan jag (såhär långt) bara konstatera att jag blir sjukt trött av jobbet. Alldeles för trött för att det egentligen ska kännas värt det. Jag känner mig inte lika pigg och vaken som tidigare heller.

Jag behöver pengar och pengar får jag. En del av jobbet är charmigt, medan andra delar inte är det.

Men en sak som är säker är att om inga stora saker ändras kommer jag inte palla med det här. Jag måste komma på något nytt jag vill, för just nu känner jag mig väldigt... rastlös och stressad. Två saker som inte är positiva och som påverkar hela vardagen, och då speciellt fritiden som jag egentligen är mest mån om.

På kärleksplanet känns det bra! Jag hoppas bara att vad jag än behöver göra för att mitt liv ska bli harmoniskt igen inte ska ställa till något. Anledningen till att jag ens nämner det är såklart att jag är orolig för att just något sånt ska hända.

Jag fick presenter igår!
1. Tallrikar
2. Receptbok (Mommy made!)
3. iPhone headset
4. Terminator Salvation (DVD)
5. Resväska!

Det var nog allt (som lämpar sig att nämna)!

Nu är det dags att komma igång med något! Imorrn är det hockey och på fredag kanske några vänner sluter upp om det vill sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0