Taggad som få!

Ikväll smäller det! Är spelarna i Brynäs hälften så taggade som jag är just nu, då tycker jag synd om Djurgården!

Första SM-kvartsfinalen mellan Brynäs och Djurgården alltså. Vilken grej! Jag är ganska rastlös av mig normalt, men nu är det värre! Vill att klockan ska vara 19:00 och att jag och Linda ska sitta i mina pärons soffa och vara glada!

Jag hoppas jag inte kommer dela ut någon armbåge! (ibland får jag lite rastlös tacklingslust i lägen då man vill se just tacklingar och sånt!)

Brynäs vinner idag! Stort dessutom! Hemmamatcherna i år har slutat 3-1 och 4-1. Jag tror på mycket ös framåt! Alla skriver att Brynäs spelar tråkig och defensiv hockey, men det tror jag inte vi får se idag, jag tror båda lagen kommer att ha för avsikt att föra spelet, men endast ett lag kan lyckas, åtminstone större delen av matchen!

Imorrn blir det tv-spel och poker! Antalet som kan tänkas komma verkar landa runt 8-9 om jag inte är ute och seglar helt snett! :) Ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får tackla mig ;)



WTF, kommer så många :O Du räkande med oss där va? :c

bli rädd Sovrummet är off limit va, så att jag kan gömma mig där om jag blir rädd? :$

2010-03-18 @ 15:30:29
Postat av: Linda

MEn, skulle vara stjärnor vid "blir rädd", ser ju asdumt ut nu när texten blev fet.

2010-03-18 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0