Meningslös morgonblogg

Morrn!

Sitter på bussen och har egentligen inget vettigt för mig att skriva. Jag kom att tänka på några låttexter jag ville citera... så åtminstone en låt måste ju komma med! Det blir en rad ur Beautiful bride med Flyleaf.

Strengthen your arms now
Train your fingers for battle
Urgency's here now
Train your fingers for battle


Jag tycker det låter lite fint!

Lyckades glömma att koka pasta imorse, så jag får köpa mat. Det var synd, fast bra på så sätt att jag kan äta den matlådan imorgon istället!

Köpte Heavy Rain: The Origami Killer med! Det visade sig vara ett häftigt spel! Lite Sims, fast med (bl.a) en knarkande FBI-agent och en barnmördare som gillar att vika pappersdjur (Origami = konsten att vika papper) samt mörda genom att låta regnvatten dränka offren.

Ganska udda, men häftig idé! Man spelar som fyra olika karaktärer, vilka alla kan trilla av pinnen lite då och då.
Och här gäller inga extraliv, en död karaktär tar inte en grön flugsvamp och får ett till liv. En död karaktär återkommer inte!

Imorgon dingar jag! Födelsedagar är rätt mysiga om man bortser från att man är just ett år äldre! Det ska bli fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0