Here we go again!

Dags att bege sig till jobbet igen, vad jag vet nu har jag inget att göra, men förhoppningsvis får jag göra det som det pratades om i fredags. D.v.s. rätta till något jag rättat till tidigare för att de som bestämmer har bestämt att de vill ha det som det var innan. -.- "Äh, det är inte så noga egeeeentligen, det kan vara 2,5 m där, det behööööver inte vara 4,5 som vi sa innan av diverse anledningar"

Så jag har nog en del att pyssla med hoppas jag. Pappa har ju upplyst mig om att han kommer ha svårt att hitta saker åt mig att göra framöver, vilket inte är bra. Men jag halkar med så får vi se, jag går ju inte hem frivilligt åtminstone! It's not over until the fat lady sings...!

Men jag förstår honom, ingen grej jag ska göra är den andra lik, vilket gör att det är svårt att... inte behöva be om hjälp. Och när jag ber om hjälp så stressar jag till hans redan stressiga arbetstid ytterligare! Vilket gör att jag känner mig stressad och lite dum. Jag vill helst fatta fort så jag klarar mig och inte behöver springa och fråga/maila hela tiden!

Nåja, det är som det är.

Igår var vi till Ikea och handlade lite saker. Ikeas utbud täcker många behov, och det täckte några igår, men jag kan inte undgå att tycka att när det kommer till taklampor så är det... åt helvete! Det finns ingen som är värd att lägga pengarna på ens i tillfälligt syfte, och ingen glasklar vinnare som är värd att lägga en större summa på. Får nog titta på andra ställen om det ska bli någon. (Har trots allt bott snart 2 år i min hydda och mitt sovrum har aldrig haft en taklampa)

I övrigt drar det ihop sig till slutspel i hockeyn nu. Jag gillar det! Torsdag nästa vecka drar det igång och det ska bli spännande att se hur det kommer se ut, vilka som väljer vilka. Jag är sugen på att göra en blogg om bara hockey (också). Det återstår att se hur pepp jag är på att skapa den. Men jag vill inte plåga med en massa hockeyprat här egentligen, det är mest därför! :$

Dags att röra sig till jobbet, typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0