Alice idag!

Jag har varit lite inaktiv på sistone, yes.

Det har hänt både bra och dåliga saker, mest bra, men en del mindre bra!

Bra är att Linda är här och att det i sin tur gör mycket annat bra! Som att vi ska på Alice i Underlandet på bio ikväll t.ex! Det blir lättare att städa/laga mat och sånt (det säger jag inte bara för att hon ofta gör det medan jag jobbar, utan också för att det blir lättare för mig att göra när jag inte är ensam här hemma!

Igår blev det t.o.m. en ÄPPELPAJ gjord! Det ni!

Jobbandet går sådär, jag tror jag kommit fram till (om inte tidigare) att det inte är min mening med livet att sitta där resten av livet. Skiftet, stressen och att jag känner att det är väldigt mycket jag inte vet något om, och ändå ska försöka förstå, helst fort, ännu mer stress! Som om inte det vore nog finns det inte så mycket jobb nu och jag har fått några varningens ord att det kaaaanske inte går att sysselsätta mig längre fram, och att jag ska hålla ögonen öppna efter annat... så det gör jag, utan att känna alltför stort lidande! Dock gäller det ju fortfarande lägenheten, jag vill inte bli utan jobb, så det är till att kämpa på så länge. Vem vet, situationen kan ju ändra sig!

Men ja, det blir mycket fint med bio idag! Hoppas jobbet rullar på med! Har något som måste vara klart idag, så jag hoppas det blir det! :/ Jag har nog mer att skriva, men det får jag göra sen isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0