Snabb vecka!

Okej, det är inte ristat i sten än att den är snabb, men såhär långt har den varit snabb! Men det återstår två 12-timmarsskift, som jag dock tror kommer gå ganska bra! Efter de är det ledigt en heeel vecka! Nomnom på det!

Idag fyller Linda år och sånt! Jag köpte blommor (ge bort blommor-oskulden!) och choklad, och hade sedan tidigare gett henne en extern hårddisk. Tror det blev bra! Vi har gjort tårta med! Det var... en intressant upplevelse! En kladdig sådan...!

Vi åt även pizza från American Pizza Place! Det är aldrig fel! (eller jo, men någon gång ibland är det väldigt rätt!)

Vi försökte se Sin City, men jag var dålig och somnade så vi ska göra ett nytt försök imorrn. Positivt är den var bättre den här gången än jag minns den senast! (har för mig det blev sömn/snusk någon gång då som gjorde att jag också tappade tråden någonstans).

Men nu blir det dusch och tandborstning! Två tidiga morgnar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0