Quizaluring om WoW

Jag kunde inte låta bli... det var 25st 1-X-2-frågor om WoW. ~8st hade jag koll på, resten fick jag försöka gissa utifrån alternativen. Landade på skrämmande 15p! (men det var mer analyseringsskills än riktigt kunnande i alla fall)

Det gjorde mig till Nörd(10-20)! (N00b var 1-9p)

Men det ultimata var ju trots allt svaret man fick om man fick 21-25... jag citerar!

Elitist Jerk
Nähä, det är inte mycket som undgått ditt nagelfarande öga inte. Du är lika bekant med World of Warcraft som du är med din egen bakficka. Det är närapå lite skrämmande att du klippte så många rätta svar som du gjorde. Kanske skulle du testa och gå på upptäcksfärd i den verkligen världen? Börja med att raida ICA en fredagseftermiddag och vill du ha en ordentlig utmaning så ta IKEA en lönelördag. Lycka till!

Tyckte det lät fint bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0