Midsommarstånd

Jag ville bara skriva så! (Det stod mellan det och "WHOOOOOOOOOOO" för det är så fulla fjortisar som cyklar mot Högbo låter.)

Dagen har varit trevlig i alla fall! Jag slappade och åt pizzarester på morgonen, för att sedan ta 14-bussen till päronen. Väl där har jag hunnit äta lite grillat kött, paprika och potatisgratäng, följt av en lyckad misslyckad tårta! Den blev alltså misslyckad men ändå så pass god att den måste betraktas som lyckad. Hann även med att se Shutter Island (3½ av 5) och Sherlock Holmes (4½ av 5). Imorgon blir det ett nytt besök! Mat och lite film eller serie i form av Criminal Minds. Troligtvis blir det även en visit på söndag x) Då ska ju förhoppningsvis jag och bror dra oss till Valbo och hitta en skärm åt mig... så det vore väl smidigt att passa på att äta med (de pratade om att grilla fläskfilé då med... så... he...)

Min dator är betald och ligger i detta nu i en låda som enligt posten blivit sorterad i Göteborg och närmast väntar transport hitåt! Med lite tur har jag den redan på måndag eftermiddag, men risken finns att det dröjer till tisdag. Men längre än så ska det inte behöva ta! Ska bli kul!

Och på söndag blir det en sväng till Valbo med bror för att kolla utbudet på skärmar! Elgiganten har modellen han tipsade om, men den kan finnas på Media Markt med (men deras hemsida suger getpung eftersom man inte kan kolla produkter på den). Men det ska i alla fall bli kul! Det blir nog en behaglig FM-vecka på jobbet som det känns.



Självklart känns det att det är en Linda för lite här. Men tiden går ganska fort så, det känns bra, för då kommer ju... när vi än ses nästa gång att gå lika snabbt!

Något som är mindre självklart, det är att jag fastnat för Bloons Tower Defence! Igårkväll satt jag och spelade det, samtidigt som WoW var igång och mitt PS3 stod och tiggde om uppmärksamhet... men jag satt och pangade ballonger jag! Woho!

Nu ska jag borsta tänder och göra mig redo för sängen... kanske smälla lite ballonger innan jag somnar? För det blir nog sömn ganska nu med!

(sen publicerade jag inte bloggen utan gick och la mig i sängen... bra där!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Och ju mer ockuperad man håller sig med andra människor, ju lättare kan man distrahera sig och inte sakna så mycket ;>

2010-06-26 @ 15:39:53
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: lucke

trevlig blogg :P

2010-06-26 @ 15:56:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-06-26 @ 16:00:05
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-26 @ 16:18:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0