Men snälla lilla...

I'm trying a new approach! Fast det är inte medvetet alls... det bara blev såhär. Men ibland blir det ju som det blir och... blir bra, så jag hoppas att det är just det som blir fallet!

Jag menar att jag på kort tid snart bajsat ut 3 (TRE!) blogginlägg.
Det måste bero på några saker... följande tror jag:
  • Känner mig pigg och glad!
  • Jag har lala
  • Känner mig piggare och gladare!
  • Känner mig piggast och gladast! (okej, kanske inte riktigt, men vem kan mäta?)
Jag känner mig i alla fall väldigt hög på livet idag! Älskar såna dagar! Det enda problemet är att de nästan undantagslöst brukar utsättas för oavsiktliga sabotageförsök från personer som inte är fullt så pepp. Men det brukar gå ganska bra ändå.

Ska dra nytta av det här och dansa runt i lägenheten i bara kalsonger och plocka, dammsuga, diska och sist men inte minst, städa i min datorhörna (en modifierad garderob som det är mening att någon hobbit-size-person ska kunna sitta i).

Just nu kan den liknas vid... en sjö det dumpats en massa avfall. Den enda skillnaden är väl att mitt avfall är mindre farligt där än det var innan det hamnade där. Det mesta som ligger där är räkningar (betalda sådana!).

Jag kommer säkerligen hitta saker från ett år tillbaka eller något, minst! Därför behöver jag vara pepp, med peppad musik! I min värld betyder det (blandar och ger lite...) :

  • Muse – Hysteria (orgasmen är nära mellan 2:41 och 3:03, men helheten är bra med givetvis)
Och slutligen, ett kollage of peppness! Gillar fläktarna i chassit! Stora och... två av de är röda! Busigt!


Kommentarer
Postat av: Linda

buhu bara för att jag har åkt

2010-06-27 @ 16:02:46
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: Tobbish

Linda: Men var inte dum :( Det är klart det inte är därför ! Det bara finns såna dagar ändå... och nu har det väl en hel del med prylnoja att göra också :(

2010-06-27 @ 16:22:15
URL: http://entobbishen.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG VAR EJ SERIÖS BEJB FÖRLÅT :c

2010-06-28 @ 14:47:23
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0