Du kan vara en räkmacka!

Första dagen kan i alla fall sammanfattas som... svets, snurr och räkmacka!

Svetsa var i princip allt jag gjorde. Fast det handlade mest om att lägga två delar av band mitt emot varandra, dra för en lucka och sedan trycka på en knapp två gånger så svetsade allt sig själv. Men det var lite knöligt, bandet fick inte vikas/få veck eller något. Men det blev bra till slut!

Maskinen snurrade, mer eller mindre konstant.

Jag åt två räkmackor!

Och nu måste jag gå! Kanske har tid att blogga från mobilen om det blir lite tid över!

Räkmacka (fast x 2)

Jag är tydligen inte så allergisk mot räkor, antingen bara amerikanska, eller så var det bara hummern som ställde till det. Humrar är evil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0