Drömmig natt...

Drömde mycket inatt, kommer inte ihåg allt... men några saker!

En av drömmarna var nog Shutter Island-inspirerad, då det hände massa saker som verkade normala först, sen plötsligt började jag tro att det inte alls varit så utan att bara jag sett det så själv. Skumt!

Nästa dröm var konstig och jag får nog skämma lite för den tror jag. Jag skulle börja plugga någonstans... och det skulle ZIVA från NCIS med... och inte nog med det så lyckades hon förföra mig under nollningen eller vad det var! :@ Jag minns inte vad som hände sen, men jag minns att jag blev övertalad till snusk... skum dröm :@

Sen drömde jag en dröm till som jag ironiskt nog minns minst av... eller jo, den hängde nog ihop med de två första på någotvis. Den gick ut på att jag var i en skola, en väldigt industriell och ful, allt var grått och fult kändes det som. Det var en blandning av Sandvik och en skola, ungefär. En massa gammalt material stod här och där. Inget hemtrevligt ställe alls. När vi satt och åt kom någon som verkade väldigt schysst fram och gav mig någon form av superhjältedräkt. Och motiverade varför jag fick den... en seriös motivering! Minns den inte dock.

Den slutade med att det började brinna när jag var inne i någon lokal. Jag sprang ut och såg att det brann väldigt mycket och försökte hålla mig borta. Det fanns tydligen en inglasad kafeteria eller något där några satt så jag gick dit och pratade. Det visade sig vara en hel familj där, i vilken mamman bara sa till mig "Alla kommer få veta att det var du". Och jag visste ju att det inte var jag, men fick också klart för mig att resten av hennes sällskap också skulle peka på att det var jag. Såg att brandbilar började dyka upp och gick direkt ut, fick tag i en brandman och sa direkt att det satt några personer där inne som alla skulle säga att det var jag, men att det inte var det. Samt att de såklart inte kunde lita på mitt ord heller, men att jag åtminstone ville säga det direkt, innan de drar sin version.

Sen tror jag inte att jag drömde mer!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hoppas du haft en bra dag. :)

2010-06-27 @ 02:02:56
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0