Bokhylla to be

Idag har den största ommöbleringen någonsin i min lägenhet ägt rum!

Mitt filmskåp har bytt från väggen mot sovrummet till väggen mot badrummet! Suck on that!

Det ska inhandlas lite saker nu under sommaren, och det är, närmast en bokhylla, sen dator och skrivbord.
Ska bli skojigt att fixa, även om allt dröjer lite mer än det var tänkt eftersom lite oförtsedda utgifter. Men det ska inte vara några problem! :)

Skönt att vara ledig och ta det lugnt efter 7 dagar när larmet stått på 04:50 (även om det en dag inte väckte mig så jag höll på att bli sen).

Har köpt Sherlock Holmes på DVD. Den är finfin! Robert Downey Jr is the shit!

Sherlock Holmes: It's a matter of professional integrity! No girl wants to marry a doctor who can't tell if a man's dead or not!

[Holmes has been firing a gun into the wall]
Dr. John Watson: Permission to enter the armory?
Sherlock Holmes: Granted.
[He fires again]
Sherlock Holmes: Watson, I am in the process of inventing a device which muffles the sound of a gunshot.
[He yells in pain as Watson opens the curtains, letting sunlight into the room]
Dr. John Watson: It's not working.

Dr. John Watson: [Holmes points his violin bow at Watson] Get that out of my face.
Sherlock Holmes: It's not in your face, it's in my hand.
Dr. John Watson: Get what's in your hand out of my face.

Sherlock Holmes: Data, data, data. I cannot make bricks without clay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0