Bloons TD och lala

Eftersom jag plötsligt fått lite främmande besök till bloggen är det kanske bra att bara snabbt förtydliga att ett vanligt förekommande ord är "lala". Och med det menas inte att jag sitter och försöker peta navelludd ur min teletubbie-tv-mage, utan något så enkelt som bäbisspråk för choklad. (och det ska jag äta på HELGERNA, säg åt mig om jag skulle råka skriva att jag ätit en vardag! (måndag till torsdag) Och jo, btw, jag äter nu! (Marabou Mjölkchoklad 200g, nomnom)

Nu börjar Bloons TD bli riktigt... riktigt segt! Den som gjorde spelet borde ha tänkt på att göra så telefonen inte låser sig när man spelar. För som rundorna ser ut nu så kommer det ballonger i... ja, jag har ingen riktig koll, men säkert 2-4 minuter någonstans. Telefonen hinner låsa sig 2-3 gånger under tiden (eftersom jag inte behöver göra något just nu... eller de senaste 30 levlarna egentligen).

Skickar förstärkning från superbanan-polarna ibland för att få vara med och peta lite. Inte för att det direkt bidrar.

Såhär ser det ut just nu. För ett otränat öga kan jag meddela att jag spelar på medium just nu. De 50 av 75 liv jag förlorat försvann på Round 20... (tänkte ge upp och börja om, men fortsatte och det har ju gått bra)

Bloons TD till iPhone/iPod Touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0