Sovdags strax!

Sitter och slötittar på En prins i New York. Mysig film!

Eddie Murphy är underskattad! Nu börjar han väl bli lite till åren, men han har gjort en del filmer jag gillar.

Han är fortfarande grymt bra som åsnan i Shrek-filmerna! ;)

Men ja, sovdags snart!

Imorgon blir det en ensam förmiddag på jobbet, men resten av veckan har jag sällskap! Det blir bättre! Fast med lite tur tittar Cicci förbi med elbilen och glass under morgondagen, det har hon sagt att hon ska göra resten av veckan i alla fall. Höjdpunkten annars blir en matlåda med lax och pasta! Woh!

Och imorgon kommer päronen hem! Ska dit och äta på kvällen och titta på pics från deras resa till Gotland... och bror fyller år! Så jag måste köpa något fint till honom också! Passande nog så har han återupptagit sitt WoW-spelande igen, men jag tror inte han fyllde på speltid innan han åkte (varför skulle han när han vet att en vecka går bort liksom...) Så det blir nog speltid och... något mer som jag förhoppningsvis hittar efter jobbet innan jag åker dit! :)

Tada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0