Sad moment

Jag är nog överdrivet sentimental när det kommer till mycket. Eller överdrivet och överdrivet... men jag har lätt för att bli det.

Det måste betyda att jag har varit med om mycket/förknippar mycket saker med bra och fina saker som kan göra mig ledsen nu. Eftersom jag ogärna vill släppa taget om dessa saker.

Ett för många mycket patetiskt ämne är antagligen det som nu kommer...
Min beslutsångest när jag ska radera en WoW-karaktär...
Inte vilken som helst... utan min första! Bara för att jag vill göra en töntig druid... jag borde skämmas! Vad ska jag med en ny char till? :(

Här fastnade jag...

Avklädd, med allt gear sålt och pengarna skickat till nyare skapelser... ärligt talat... vem fan skulle bry sig? Det är bara att skriva DELETE och trycka Okay, sen är Heiloh borta... till förmån för en druid som antagligen får ett töntigt namn. Varför bryr jag mig? Jag vill skriva DELETE och trycka Okay bara för att jag tycker det är lite löjligt att jag känner såhär, samtidigt som jag inte vill ändra på mig, utan vara stolt över att jag är som jag är. Det känns fel... :( *loggar in igen och kollar om grejerna överhuvudtaget går att köpa tillbaka från vendor*

Edit: Svar... just nu går det! Men inte hur länge som helst! :(

Kommentarer
Postat av: Filipsa

RADERA EN ANNAN TÖNT KARAKTÄR

2010-07-25 @ 11:07:44
URL: http://tillsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0