Nu är det snart helg!

Ett ensamt eftermiddagsskift återstår. Sen är det helg! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra dock.

Ska man tro rapporterna om hur vädret ska bli så kommer inget regn, även om jag hoppas på det.
Vill sitta inne och spela Final Fantasy 7 och bara softa! Kanske köpa en kebabtallrik och gå någon promenad!
Eftersom jag inte har något vänskapligt inplanerat så blir det till att ägna hela helgen åt mig själv. Och det kan ju vara trevligt!



Mamma, pappa och bror kommer hem på måndag, så då blir det väl antagligen ett besök dit, eftersom jag jobbar förmiddag och allt. Blir fint!

Och bara två veckor kvar till det är dags för mig att åka ner till Göteborg... för första gången på länge... och antagligen även sista gången på... ett tag med! Så det blir till att göra det bästa av det! Men det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Orust är ej Göteborg.

2010-07-23 @ 13:07:53
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0