NCIS är bästa serien! (imo)

Det är bara ett konstaterande! Ingen serie kan ställa upp en bättre grupp skådespelare på spelplanen!

Sen att det kan finnas en serie med någon som Johnny Depp som lyfter och gör en hel film/serie bra genom att bara existera i den är en annan sak. Men här snackar vi ändå bara übersköna personer! T.o.m. Leon är rätt okej!

Men ja, nu tänkte jag faktiskt inte främst på att serien i sig, utan hur några av dem med sin SÅNG räddat mig från att inte veta vad jag ska lyssna på i musikväg!

Cote de Pablo (Ziva) sjunger en låt som heter Temptation, som är rätt behaglig att lyssna på (även om det stör mig en del att halva låten är på franska...).

Pauley Perrette (Abby) bidrar med en låt som heter Fear, som jag inte kan låta bli att gilla. Lite väl enkla rim i texten som gör att den känns lite simpel, men musiken och refrängen är riktigt meddragande!

Även Michael Weatherly (Tony) har spelat in musik, flera låtar faktiskt! Han spelar dock en ganska muppig musik! Det var i alla fall intrycket av första låten jag hörde. Har inte fastnat riktigt. Men han är bra ändå!

Här kommer länkar!


Kommentarer
Postat av: Linda

men fy XD

2010-07-10 @ 12:55:31
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0