"Morgonstånd är guld i mun"

Så är det! Det är guld att ha sitt morgonstånd i en mun (inte vilken som helst, givetvis!)! Men nu var det inte det jag skulle skriva om ju...

Bra minnen tänkte jag skriva om. Jag försöker ju alltid, ALLTID göra det bästa situationer tillåter, oftast med ett positivt resultat!

Men allt är inte guld och Marabou Mjölkchoklad.

Bra minnen är fina att minnas. Men också lätta att bli emo/få åldersnoja/ångest av om det vill sig illa. Det betyder inte på något sätt att nuet är dåligt, utan snarare... att det var väldigt bra en gång. En viss längtan tillbaka ibland betyder inte att nuet inte är bättre heller, men lokalt just när jag minns så ligger ju allt fokus på minnet och inte på nuet. Sen går inte minnen att jämföra tycker jag. Ett bra minne är ett bra minne! Vissa finns alltid nära, andra gör sig påminda mer sällan.

Frågan är: Om det fortsätter att byggas på den här raden av bra minnen, hur kommer det kännas om 10 år med ännu fler minnen och ännu mer åldersnoja?

Jag tror jag ska börja skriva ner mina bästa/finaste minnen, dock bara för egen del och inte flasha här! (I'm sorry!)

Det kan vara kul att ha och titta på senare! Jag har begränsat minne trots allt!

Och om innan sommaren är slut KAN jag ha sambo! Fancy that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0