LOTRO - värt ett försök!

Hittade en mystisk länk någonstans där jag hittade en nedladdning av spelet Lord of the Rings Online.

Nu pratar vi en laglig nedladdning, eftersom spelet är både gratis att ladda hem och att spela. Och nog ser det rätt trevligt ut. Och jag är en sån som kan njuta bara av att resa runt. Det händer ibland i WoW att jag känner "åh, där är det rätt trevligt att vara... ska nog dit nu" av ingen speciell vettig anledning, annat än att jag vill vara där lite. Billigare än att åka till Grekland eller Italien... eller whatever IRL.

Gandalf


Hobbiton

Det ser bra ut tycker jag. Även om sättet gubbarna rör sig känns lite... skumt utifrån det jag sett på YouTube. Det är som att jämföra CS med Battlefield, är man van med CS känns Battlefield jättekonstigt och guppigt. Samma sak med WoW och det här. I WoW rör man sig ganska platt (om man inte sitter på ett mount... *host* TROLL PÅ RAPTOR *host*), medan i LOTRO är det lite annorlunda. Men det är nog bara en vanesak. Det är värt ett försök iaf.

Man kan skapa en dvärg (bara kille), en människa, en hob eller en alv, som samtliga kan vara båda könen.

Sen kanske man kan skapa onda saker med... det vet jag inte... har inte forskat så noga. Men av det jag såg var det bara "snälla" raser som gick att vara.

Har i detta nu tankat hem 82% av de 10Gb installationen är på. Den får väl stå på inatt så kan jag stänga av datorn imorgon innan jag rör mig till jobbet. Väl hemma sen blir det väl ett test för att... nej, nu ljög jag! När jag kommer hem ska jag duscha, sen bli hämtad och bror för att tas med hem till päronen för att äta grillad rostbiff med klyftpotatis och grejer! Så... senare på kvällen ska jag testa! :$

Kommentarer
Postat av: Lampan

Har LOTR, det är fint :E

2010-07-03 @ 08:57:57
Postat av: Linda

Fick lust att spela KotOR ;<<

2010-07-03 @ 11:06:25
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0