Listblogg

Det kan vara bra av flera... (typ två) skäl att skriva ner saker såhär.

Dels för att det är bra att ha överblick själv... och dels om någon övergenerös brat tittar förbi bloggen och känner för att göra mig glad genom att ge mig något jag vill ha, då är det ju en fördel om han eller hon vet vad jag vill ha! :o ;)

Jag gillar saker... just nu främst:
  • Att Linda flyttar hit (mindre än 3 veckor)
  • Att det äntligen kommer regn (på lite för mycket bekostnad av värmen, men det är ändå bättre än konstant bastu)
  • Hockey (det gillar jag året om... enda nackdelen med sommaren typ, och hockey och julen är väl de enda fördelarna med vintern)
  • Choklad (!)
Jag ogillar saker med... men föredrar att inte tänka på det i den mån jag kan... men kan nämna en sak eller två!
  • Skitsnack på jobbet (speciellt när det är riktat mot fel person/personer...)
  • Att ha stökigt! (Det är jobbigt... tar på krafterna och gör allt jobbigt... stöket måste bort!)
My wanted list!
  • Ligga sked med Linda (Mhm!)
  • Göra något annat än ligga sked med Linda (Mmmhmmmm!)
  • Red Dead Redemption (PS3-spel som verkar lovely)
  • Ny TV (~50" LCD/LED med Full-HD)
  • Canal+/Säsongskortet (Om priset inte är idiothögt, vilket ryktet sagt att det ska bli... men jag har inte sett något nytt pris som är annorlunda än det var förr. Vill kunna se Brynäs i vinter!)
  • NCIS-säsong 7... (fast den finns inte än... och det dröjer ett tag till troligtvis, den släpps i USA i slutet av augusti)
  • Knight Rider-säsong 1 (Mumma!)

Läste precis att det kommer en säsong 8 och mycket troligt även fler säsonger, vilket gjorde mig mycket glad! Tydligen har samtliga skådespelare kontrakt flera år framåt (nyligen påskrivna) och serien är en av mycket få som har ökat sitt tittarantal trots att antalet säsonger nu passerat gränsen för när folk brukar börja tröttna. Men NCIS är alltså mer populärt nu än någonsin! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar tills när vi ska se säsong 6 <3

2010-07-29 @ 19:32:17
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

godnatt, hoppas du får en mysig kväll :)

2010-07-29 @ 22:17:35
URL: http://emmsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0