Kom precis till en insikt...

Den här bloggen ser FÖRJÄVLIG ut! Lindrigt uttryckt!

Det är inte ofta jag skulle säga att jag tycker att JAG är det finaste med något, men jo, när det kommer till den här bloggen är det enda jag är nöjd med min tardiga bild som jag kommer ha allvarligt svårt att ge upp, oavsett bloggdesign. Men i övrigt...

Sen finns en del inlägg jag undrar vad de skrivits för. Ska nog rensa lite gamla skitinlägg och spara de som känns... okej! Och förhoppningsvis dra ihop en bloggdesign som heter duga! (den ska inte HETA duga, men den ska se mycket bättre ut... vilket i sig inte säger så mycket då det mesta ser bättre ut. Nåja, stay tuned!)


Kommentarer
Postat av: Linda

nej ej radera :3 blir sad då!!!

2010-07-09 @ 19:12:40
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Wow du svarar vettigt ;) Men ja, det är la kul det med, så slipper jag vara svartsjuk :3 Om ni inte har trekant då, vem vet [no-no]

2010-07-09 @ 23:48:41
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0