Ironiskt!

Igår var jag jättesugen på en Italian B.M.T med extra kött och extra ost...
Det var egentligen det enda jag visste att jag ville göra i Gävle faktiskt.
Snopet då när jag först tassar in på Gallerian Nian och inser att Subban bytts ut mot något franskt som tydligen uttalas gu'te.

Jag gick förvirrat förbi och kände mig... :|
Tittade lite på PS3-spel och fastnade för ett, Red Dead Redemption, men det var dyrt och jag tänkte istället att jag kollar Media Markt i Valbo! Där är det ju oftast så billigt att allt annat känns puckat!
Men fick känna mig puckad ändå eftersom spelet inte fanns!
Det är väl för att det är samma skapare som av GTA (Rockstar Games), och de spelen är inte så uppskattade i Tyskland! (Läs: förbjudna)

Men men! Jag hittade Starcraft 2 istället!

Nu väntar jag på de 37mm regn som ska komma idag! Whoopaah!

Kommentarer
Postat av: Christian "livsnjutaren"

Hej på dig!!



Härlig blogg du har...



Saknar du med första GTA?

Jag minns såväl hur man körde runt och hade väldigt roligt....



Ha det bra

2010-07-29 @ 07:43:46
URL: http://www.dunderbar.com
Postat av: Linda

Hahaha, nutte :*

LOVAR att vi ska köpa subway när du är här, oki? :3

2010-07-29 @ 12:12:05
URL: http://kaffekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0