Disciplin!

God damnit!

Disciplin är bra att ha ibland. Tyvärr kan det vara väldigt svårt att behålla den ibland. Men bränt barn har många namn, och man ska inte kasta in handduken förrän om det inte är slut på Towells day. Man måste försöööka!

Jag ifrågasätter inte (helt) att Wikipedia kopplar disciplin till BDSM... men det anmärkningsvärda är väl att det inte finns något annat under Se även, BARA BDSM!

Jag har verkligen varit en hysterisk spelnörd de senaste dagarna. Inte sett till mängden spelande, inte sett till hur bra jag spelat, men däremot... mängden pengar och så jag lagt på spel!

Red Dead Redemption (220 kr, egentligen 599 kr), Starcraft 2 (299 kr) och Tiger Woods PGA Tour 11 (444 kr)

Lite bögigt med bara killar på framsidan. Nåja, nevermind!

Nu är det... hmm, inte alls långt till Linda flyttar hit. Som jag redan visat har det kommit små fina namnlappar som visar att hon redan bor här (vilket fusk...! anyheeew!).

Jag borde kanske gå en sväng till Ica? Lite godis och något att äta kan vara bra. Har inget roligt och vet inte vad jag är sugen på... lite lövbiff maybe? Problemet är sällan vad jag ska välja i köttväg, utan vad jag vill ha till! Pasta går inte till allt (och jag känner att jag förätit mig en aning på det med), potatis tar lång tid att fixa (oavsett tillagningssätt), och ris... ja, ris... det kan vara gott, men är inte heller något val som jag är pepp på. Potatis är min favorit om jag får välja. Men min lathet håller inte alltid med mig! Kanske ska göra något fancy imorrn och vara lat och köpa en sallad idag? På Viking får man ju plocka ihop sin egen... det skulle inte vara helt fel just nu känns det som! Nyttigt och... sånt!

Vad ska jag äta imorrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0