3D-Shrek var fin!

Som rubriken lyder! En mycket fin film var det!
Den första riktiga 3D-filmen jag sett. En häftig upplevelse!

Sen kan jag inte låta bli att tänka på hur otroligt bra vänner jag har! Det är skamligt hur sällan jag träffar vissa dock! En bidragande orsak är förstås att de inte är tillgängliga jämt av olika anledningar (avstånd, jobb, skola... osv)

Jag är en kräsen person och gillar ofta de jag gillar mycket, medan jag samtidigt stör mig på folk jag inte tycker om. Idiotiska uttalanden och skitsnack kan dömma en person helt!

Har på senare tid även märkt att jag får dåligt samvete av "konstiga anledningar". Eller ja, inte konstiga för mig, men antagligen konstiga för de flesta som vet på ett ungefär vad det gäller!

Btw, berättade för mamma att Linda ska flytta in om ett tag och det mottogs bra (med lite väntad "tänk på ditt och datt" á la förälder!) Men det var fint!

Och jo, apropå igår! Det var galet med folk ute sent igår. Det kändes som att vara utomlands! Värmen gjorde sitt med! För en gångs skull var den något bra! Det brukar kunna vara kyligt efter bio annars. Solen är påväg ner och sånt, men igår var det perfekt! Det var bara skönt att vänta på bussen nu, istället för att stå och frysa som brukar vara melodin som gäller!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Det var det. :)

2010-07-16 @ 23:20:16
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0