Tanken var god!

Det har inte blivit någon ny blogg än... jag ska stänga WoW så kanske det blir mer gjort! Det är ganska lätt att fastna och bara spela lite till... det bästa vore kanske att lägga ner helt, och se till att få annat gjort. Problemet jag inte trodde skulle komma för mig har väl kommit ändå, och jag gillar det inte.

Jag blir frånvarande på MSN och dissar att prata med vänner till förmån för tardgrupper som upptar timmar av spel som i längden inte ger mig ett jävla dugg. Jag borde insett det tidigare... och nu ska det enbart spelas om två krav uppfylls! Det ska spelas när någon jag känner är inne i spelet... och med tanke på servern jag spelar på nu endast befolkas av kanin så ska jag spela när hon spelar. Övrig tid kommer att gå till vänner och kreativa saker som ger något.

Här är saker jag vill använda tiden till istället (utan inbördes ordning):
- Skapa och hålla igång blogg
- Prata med vänner som vill prata
- Göra saker i allmänhet mer i tid
- Börja skriva på någon form av bok
- Läsa böcker!
- Gå promenader!

Förhoppningsvis ännu fler saker... men det där är sakerna jag spontant tänker på! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår mig icke på dig.

+ att du ändå inte har tid/vilja att prata med mig trots att du inte spelar [no-no]

2010-02-01 @ 09:36:20
Postat av: Tobbish

Johodå! Jag vill prata med dig! Men sen spelar ju du med ibland! (inte idag dock, vad jag märkt... gillar faktiskt!)

2010-02-01 @ 22:39:19
Postat av: Linda

Jag dissade en instans för att skrika lite åt dig eftersom du är en sådan vedervärdig mansgris ibland.

Men, annars så spelade jag faktiskt hela tiden när vi pratade, EFTERSOM JAG ÄR KVINNA OCH KAN SPELA OCH PRATA SAMTIDIGT.



Och vi har inte så mycket att prata om, förutom när jag skriver elaka saker. Mhm.

2010-02-02 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0