Lite sen idag

Ja, idag blir jag lite sen till jobbet. Men det beror bara på att ett besök till AMS för att få ut det sista av aktivitetsstödet jag haft rätt till mellan 10/12 och 4/1. Det borde bli lite pengar och det gillar vi! Så jag offrar drygt 2 timmar av den här fredagen för att fixa det! (förhoppningsvis går allt bra, det lät så senast jag var där i alla fall)

Nu är jag hungrig dock, har inte ätit frukost än. Tänkte slå till och göra det på McDonalds när jag för en gångs skull har tid, ekonomi, och dessutom ska åt det hållet. Egentligen inte så långt åt det hållet, men någon måtta med lathet får det vara.

Funderar på att köpa en innebandyklubba idag, förutsatt Stadium går med på att byta blad på den åt mig. Klubban jag spanat in fanns bara med högervinkel, och det går inte, speciellt inte med tanke på hur bladet ser ut. (Det blev lite smygreklam för Innebnadybutiken med) Såhär vill jag ha mitt blad, inte vinklat åt andra hållet... då blir det tardation!Zorro-blad från Salming
Det återstår att se när... eller kanske ens OM Linda och jag ses igen. Den som lever får se vad som händer! Jag vet varken ut eller in i alla fall. Snart är vi väl tillbaka där vi var innan... ombytta roller igen. Fast nä, det tror jag inte. Då är nog slutet närmare... tyvärr :( Nåja, kram på er som tittar förbi här!

Kommentarer
Postat av: Linda

blöh

2010-01-20 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0