Väntar på stafettpinnen

Det är lite lugnt just nu. Väntar på att en kollega ska lämna över stafettpinnen så jag får börja med det jag ska! Idag är det träning minsann, och på onsdag match. Det gillar jag! Jag gillar också att Linda kommer hit nästa lördag, det blir trevligt! Övrigt noterbart är... att jag troligtvis dingar 40 med min mage ikväll, samt att jag och Tat förhoppningsvis kan gå på bandy imorrn! Har varit så sugen på att besöka nya arenan (Göransson Arena) för att se på bandy... och nu har snart hela säsongen gått och det har inte blivit av! Nu är det sista hemmamatchen innan slutspelet! En spelare kan slå målrekord också, så det vore ju kul! :D Så ser det ut! Och jag har inga planer på att skaffa brödrinplantat, bara så ni vet! (även om deg säkert är nice att vara bloggetta)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fittjude, du vet att jag inte har pengar på min mobil, så varför smsar du och frågar om du kan ringa? :@

2010-02-15 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0