Prylkåt!

Jag är prylkåt just nu! Jag vill bygga en dator... jag vill ha en iPad... jag vill ha en mobil.

Men tacka gudarna för att jag inte är så mycket för spontana inköp i de prisklasserna! Situationen ska synas i sömmarna och behov/pris m.m. ska tänkas igenom noga innan jag vet vad det blir.

Just nu är jag dock väldigt, väldigt sugen på en iPad! Det dröjer lyckligtvis ett tag innan den kommer så jag hinner tänka över och forska kring det riktigt.

Eftersom jag var lite sugen på iPhone så... kom ju det här väldigt... olägligt... eller lägligt! Vad man vill! Jag ser det som lägligt, eftersom jag tror en iPad kommer passa mig bättre! Större och så! (Storlek har betydelse ibland...)

Jag ber om ursäkt för tråkiga bloggar just nu! Imorgon siktar jag på att börja fixa min handgjorda blogg, och förhoppningsvis kommer den bli fin, och inläggen som skrivs där likaså!

Kommentarer
Postat av: Linda

Storleken har alltid betydelse.

2010-02-02 @ 14:10:31
Postat av: Lampan

Varför vill du ha en iPad? :s Den använder ju samma programvara som iPhone men saknar multitask (vilket verkar helt retarderat).

Dessutom är den större och otympligare, och man kan inte ringa från den. Så det är i princip en större och sämre iPhone.

Köp ej!



är nördig efter att ha spenderat kväll med att lyssna på Emil och hans vän diskutera ämnet

2010-02-13 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0