Nästa blogginlägg...

...kommer troligtvis att skrivas från någon annan plats än datorn!

Testade att logga in på blogg.se med min iPhone och det verkar bli riktigt fint att sitta och taffsa fram en blogg på den! Det är inte lika smidigt som att sitta här såklart, men istället för att släppa fina bloggidéer när motivationen finns så kan jag ju skriva istället för att vänta till jag kommer hem och inte längre är pepp att skriva blogg, utan har annat för mig!

Idag är tanken att jag ska skaffa Spotify Premium också. Dels för att man med abonnemanget jag nu skaffat fick något erbjudande om att ha det i ett halvår för halva priset (eller något sånt), och dels för att man behöver Premium för att kunna använda Spotify i mobilen, vilket antagligen kan vara en väldigt bra grej!

Jag har faktiskt varit så ärlig och så att jag köpt några skivor via iTunes...! Nämligen följande:

Amanda Jenssen - Happyland
Buckethead - Crime Clunk Scene (finns inte på Spotify, vilket egentligen gjorde det till den enda riktigt nödvändiga skivan)
Muse - The resistance
Paramore - Brand new eyes

Jag hittade även GTA Chinatown Wars i appstore!

Snart dags att dra till jobbet! För en gångs skull bryr jag mig om att få sittplats på bussen. Vill kunna sitta där och pilla, inte stå och trängas och riskera att tappa min nyinköpta pryl vid någon hastig inbromsning!

Jag längtar efter Lindas kramar (bl.a.)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0