FF7 = CHECK!

Så har ja äntligen klarat det enligt mig bästa spelet genom tiderna! Det krävdes en påminnelse om att jag kanske borde spela, och det gjorde jag! Och jag blev nästan liten besviken (till sist) att slutbossarna inte var svårare. Jag stötte på fiender under resans gång som ställde till betydligt mer problem, vilket inte känns som det ska vara fallet! Bl.a. tog det pinsamt lång tid innan jag förstod att en fiende som hela tiden sa "Gimme Elixir!"... jag slog och slog på den, men gjorde ingen skada... till jag plötsligt slogs av tanken "jag kan ju ge den elixir!" och så gjorde jag det, inget hände just då, men därefter så tog den skada, och stendog direkt! Men jag har fortfarande inte spöat Emerald Weapon som simmar runt i vattnet, och det är en svårare historia, som jag ska försöka ta mig an! I övrigt ska det jobbas vidare idag, helt själv med något svårt... det känns inte som jag kommer få så mycket gjort idag tyvärr, men jag ska försöka i alla fall! För övrigt känns inköpet av iPhone mycket bra! Den kommer vara användbar! :) Köpte två nya skivor igår till den. Eminem - Curtain call (den var billig, annars hade jag inte köpt... fanns några bra låtar) Metallica - S&M (äger den egentligen, men vet inte var den är... och känns fint att ha den att varva den andra musiken med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0