......

Kom inte på någon bra rubrik...

Sitter och tittar klart på Sverige - Finland i OS och det ser bra ut! 3-0 och drygt 12 minuter kvar!

Det känns väldigt konstigt just nu dock, med vädret... med årstiden t.o.m! Det känns helt fel... fast rätt... fast fel ändå! Vid flera tillfällen både igår och idag när solen tittat in genom fönstret har jag fått en känsla av att det är sommar ute! Det är inte så roligt att inse att det är 711 m snö ute, men samtidigt är det sjukt skönt. Det piggar helt klart upp och gör att livet känns bättre!

Lindas resa hit fick ställas in p.g.a. det här jävla vädret! Förhoppningsvis går det att åka imorgon istället, om inte, då är det torsdag som gäller.

Två konstateranden har jag gjort på slutet, eller... ett konstaterande och en upptäckt!

Konstaterande: iPhonen bara växer och växer (inte fysiskt) som inköp, om det fanns oro innan är den som bortblåst. Den är väl värd varenda krona!

Upptäckt: McDonald's dubbla cheeseburgare! Jag hör till skaran som ser McDonald's som ett ställe man äter på när man inte kommer på något annat, eller när man befinner sig i en stad där man inte har koll på resturangutbudet och vill veta vad man får. Det blir oftast en Big Mac eftersom... det känns som den ÄR McDonald's på något sätt. Men ja, jag köpte en dubbel cheeseburgare för någon vecka sedan och jag blev lite kär! Jag vet att många talat gott om vanliga cheeseburgare, men själv aldrig fastnat för den filosofin. Men nu med den dubbla var jag tvungen att testa, och det är den överlägset godaste hamburgaren jag ätit på mycket länge! Simpel, billig (18kr!) och god!

Ikväll är det semifinal i korpserien. Aston C Vikings mot IBK Erge, samma lag som förra veckan alltå. Då slutade matchen med 9-11 förlust. Men nu kommer den igen, nu med en spelare borta som var med senast och gjorde 3 mål. Förhoppningsvis har vi en målvakt som räddar mer idag, då kanske vi har chansen.

Men nu är det dags att dra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hms.

2010-02-22 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0