Det tar sig...!

Har inte börjat med min blogg än. Vilket beror på några olika saker. Dagen är ung, jag har ätit frukost och tittat runt lite the surfnetz och pratat med Linda.

Tydligen är det kärlekstema i WoW. Det är ju fint! Antagligen en del fina achievments (men totalt värdelösa) achievments möjliga att få! Nåja, det blir intressant såklart! Får kolla upp när jag kommer hem.

Nedräkningen har börjat! O_O Snart har jag köpt min telefon... jag tror jag blir nöjd! Sett till hur över förväntan nöjd jag blev med min iPod Touch så har jag en känsla av att även det här köpet kommer vara snäppet bättre än jag ens är medveten om. Sen att det finns en del andra intressanta telefoner, med Android som OS, som också verkar häftiga (samtidigt som de flesta är billigare) så... jag tror jag gör rätt val!

Ska komma ihåg att fråga vad jag ska tänka på för att inte få en räkning på 83000kr som någon tydligen fått som varit lite oförsiktig i sin hantering... jag vet inte om det var något tok med den fakturan eller om personen lyckats göra en riktig jävla blooper! I vilket fall ska jag se till att räta ut eventuella frågetecken så jag inte får en obehaglig överraskning!

Det ska bli fint i alla fall... det är alltid något speciellt att packa upp någon ny sak. En dator... ett tv-spel... den där känslan av förväntan och nyfikenhet! Naturligtvis är känslan mer omfattande ju mer omfattande sak det handlar om. Och i det här fallet är det ju i princip en liten dator, full av möjligheter... så det ska bli trevligt!

Nu blev jag för övrigt lite sugen på ett Nintendo (eh... ja, konsollen i det här fallet) 8-bitars. Hittade en sida förr där man kunde köpa begagnade upprustade såna som inte krånglar som de annars är kända för att göra med tiden. Det finns några otroligt nostalgiska spel jag inte skulle tacka nej till. Uforia är ett, något spel där man skjuter ankor och lerduvor med pistol... och även ett fotbollsspel där man kan döda spelare och skjuta superskott som inte går att rädda! Minnen från pre-7-årsålder! Kanske blir längre fram, och om spelen finns då givetvis!

Nu är det snart dags att gå till bussen! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0