Bussjävel!

Gaah! Jag var så pepp att blogga nu... men busshelvetet får mig att tro att jag har damp eller något. Åker s.k. "dragspelsbuss". Det värsta med det brukar vara att det gnisslar som fan i mitten, men i övrigt samma upplevelse som en vanlig, men inte fan. Jag undrar om bakdäcken är halvfulla med luft... för jag sitter och hoppar som en jävla känguru för minsta knöl i vägen! Jag har tryckt fel fler gånger än jag tryckt rätt och jag har vid flera tillfällen känt för att gå lös på saker runt mig som lämpat sig väl att slå på! Men jag har avstått, med ett undantag! :$ (slog på platsen bredvid strax efter Valbo). Blä, blev ju nästan åksjuk på kuppen! Nåja, en intressantare blogg kommer senare, förhoppningsvis skakar jag inte då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0