Vet inte vad jag ska skriva...

Men jag måste ju blogga? Ja, det måste jag!

Nu bloggar jag... och tittar på Polisskolan 2... och äter någorlunda nybakt lalaboll!


Det har varit en ganska lugn och skön helg känns det som. Vi har varit iväg och handlat lite, fikat, spelat och sett film och ätit god mat! Hur mycket mer kan man önska sig? Inte så mycket!

Nu har jag en heeelvetes vecka framför mig, men därefter väntar en helt ledig sådan och det ska bli grymt skönt!
Vara hemma och slappa och då och då lyfta något finger i matlagning, bakning och städning!

Kul att baka något medan sambo-Linda är i skolan och är i skolan och donar! Suprise-muffins och sånt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0